Wydawnictwo Harde wzmacnia swój marketing - Marketing przy Kawie

Personalia

Nowe szefowe marketingu i social mediów w Wydawnictwie Harde

Do Wydawnictwa Harde (Grupa ZPR Media) dołączyły Daria Armańska jako head of marketing and promotion oraz Agnieszka Asenkowicz jako social media manager.

Daria Armańska przeszła z Wydawnictwa Kobiece, gdzie ostatnio była kierowniczką ds. strategii i rozwoju. Wcześniej pełniła tam funkcje koordynatorki ds. promocji i marketingu marki oraz specjalistki ds. komunikacji i promocji. W przeszłości związana była z wydawnictwami Czarna Owca, Muza SA i Egmont Polska.

Agnieszka Asenkowicz również przeszła z Wydawnictwa Kobiece, gdzie pełniła funkcję specjalistki ds. komunikacji i marketingu.

To kolejne wzmocnienia zespołu, odkąd wydawnictwem kieruje Katarzyna Sendecka, która w kwietniu objęła funkcję redaktorki naczelnej i dyrektorki zarządzającej. Wcześniej związana była m.in. z wydawnictwem Egmont i Wydawnictwem Słowne.

Wydawnictwo Harde skupia się na wydawaniu literatury faktu, reportaży i książek z gatunku true crime.

  • 1
Wydawnictwo Harde

Agnieszka Asenkowicz – social media manager; Daria Armańska – head of marketing and promotion w Wydawnictwie Harde

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama