Nowe szefowe marketingu i social mediów w Wydawnictwie Harde
Do Wydawnictwa Harde (Grupa ZPR Media) dołączyły Daria Armańska jako head of marketing and promotion oraz Agnieszka Asenkowicz jako social media manager.
Daria Armańska przeszła z Wydawnictwa Kobiece, gdzie ostatnio była kierowniczką ds. strategii i rozwoju. Wcześniej pełniła tam funkcje koordynatorki ds. promocji i marketingu marki oraz specjalistki ds. komunikacji i promocji. W przeszłości związana była z wydawnictwami Czarna Owca, Muza SA i Egmont Polska.
Agnieszka Asenkowicz również przeszła z Wydawnictwa Kobiece, gdzie pełniła funkcję specjalistki ds. komunikacji i marketingu.
To kolejne wzmocnienia zespołu, odkąd wydawnictwem kieruje Katarzyna Sendecka, która w kwietniu objęła funkcję redaktorki naczelnej i dyrektorki zarządzającej. Wcześniej związana była m.in. z wydawnictwem Egmont i Wydawnictwem Słowne.
Wydawnictwo Harde skupia się na wydawaniu literatury faktu, reportaży i książek z gatunku true crime.
- 1