Izabela Kiwak deputy CMO for research & insights w Bonnier - Marketing przy Kawie

Personalia

Nowe stanowisko deputy CMO for research & insights w Bonnier Business Polska objęła Izabela Kiwak

Bonnier Business Polska stawia na rozwój obszaru badań. Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko deputy CMO for research & insights. Do obszaru jej kompetencji należy optymalizacja produktów i komunikacji, analiza oraz ocena kondycji polskich tytułów należących do Grupy Bonnier, a także wzmacnianie strategii ich dalszego rozwoju.

Izabela Kiwak od ponad piętnastu lat zajmuje się badaniami marketingowymi i konsumenckimi. Doświadczenie badawcze zdobywała zarówno w rodzimych, jak i międzynarodowych agencjach badawczych. Z branżą mediową związana jest od ośmiu lat. W Ringier Axel Springer Polska pełniła funkcję head of research & insight. Jest wieloletnią członkinią Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Regularnie występuje też w roli prelegentki czy ekspertki na konferencjach poświęconych rynkowi badań oraz branży medialnej. Z wykształcenia jest andragogiem, ma również doktorat nauk społecznych.

Na nowym stanowisku w Bonnier Business Polska Izabela Kiwak odpowiedzialna będzie przede wszystkim za:

  • wsparcie oraz optymalizację produktów i komunikacji,
  • monitorowanie efektywności oraz pozycji marek wchodzących w skład Grupy.

Utworzenie stanowiska deputy CMO for research & insights i dołączenie Izabeli Kiwak do naszego zespołu to wyraźny sygnał, że Bonnier Business Polska dynamicznie reaguje na zmieniające się potrzeby rynku. To ważny krok w rozwoju nie tylko naszych flagowych marek – Pulsu Biznesu i Bankier.pl – ale i całego naszego portfolio. Chcemy bowiem jeszcze lepiej odpowiadać na ewoluujące oczekiwania naszych użytkowników – podkreśla Patricia Deyna, prezes Bonnier Business Polska.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama