Personalia

Nowe osoby w zarządzie Carlsberg Polska

18 stycznia 2021 r. stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w Carlsberg Polska objęła Joanna Glonek, dotychczasowa dyrektor ds. rozwoju rynku. Z kolei 1 lutego do zespołu dołączy Izabela Głodek, obejmując stanowisko wiceprezesa ds. marketingu. Tym samym większość zarządu Carlsberg Polska będą stanowiły kobiety.

Stojąc na czele działu sprzedaży, Joanna Glonek będzie kontynuowała strategię rynkową firmy Carlsberg Polska poprzez m.in. dalsze wzmacnianie kompetencji zespołu, budowanie dostępności portfela marek oraz współpracę z partnerami handlowymi firmy.

Związana jest z Carlsberg Polska od ponad dwudziestu lat, odkąd dołączyła do zespołu Browaru Okocim w Brzesku. Doświadczenie w pracy z klientami budowała na różnych stanowiskach w dziale sprzedaży i HoReCa, m.in. jako key account manager. W obszarze trade marketingu jako menedżer rozwoju kanałów sprzedaży wsparła przygotowanie i realizację projektu Euro 2012 w Polsce.

Ma również doświadczenie w obszarze marketingu na stanowisku senior brand managera, na którym odpowiadała za jedną z kluczowych marek w portfolio Carlsberg Polska – Harnasia. Od listopada 2017 r. pełniła funkcję dyrektora ds. rozwoju rynku.

Zastąpiła w roli wiceprezesa zarządu ds. sprzedaży Mieszka Musiała, który od listopada 2020 r. pełni funkcję prezesa zarządu i dyrektora generalnego.

Izabela Głodek ma ponad 20-letnie doświadczenie w organizacjach branży FMCG. Kierując działem marketingu Carlsberg Polska, będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowych wszystkich marek z portfolio firmy. W nowej roli zastąpi Wojciecha Żabińskiego, który 1 stycznia 2021 r. przeszedł do Carlsberg Bułgaria na stanowisko dyrektora generalnego.

Karierę rozpoczęła w Pernod Ricard, gdzie zajmowała m.in. stanowisko marketing menedżera marki Wyborowa. W kolejnych latach budowała doświadczenie w branży piwnej, pracując w Grupie Żywiec jako menedżer marki Warka, dyrektor ds. innowacji oraz dyrektor grupy marek. Pracowała na sukces rynkowy marki Żywiec, jej powrót na ścieżkę wzrostu oraz długoletnią strategię innowacji i premiumizacji.

Następnie jako dyrektor marek premium w Heineken UK rozbudowała portfolio firmy i wzmocniła pozycję marki Birra Moretti. Od września 2019 r. pełniła funkcję członka zarządu i dyrektora marketingu na Polskę i kraje bałtyckie w Coca-Cola Poland Services, odpowiadając za strategię marketingową firmy i rozwój portfolio napojów.

  • 2
Joanna Glonek

Joanna Glonek

Izabela Głodek


 

Reklama