Personalia

Nowe osoby w kadrze zarządzającej firmy Herbapol-Lublin

Herbapol-Lublin ogłosił transfery na kluczowe stanowiska zarządzające w firmie. Z początkiem października dyrektorem marketingu została Anna Mrożewska. Stanowisko dyrektora handlowego objął Paweł Głowniak.

Anna Mrożewska jako dyrektor marketingu w Herbapol-Lublin będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii marketingowo-komunikacyjnej spółki oraz wszystkich marek. Czuwa również nad rozwojem i promocją nowych produktów.

Z branżą marketingową związana jest od ponad osiemnastu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce, Wielkiej Brytanii oraz Szwajcarii. Pracowała dla firm z branży FMCG, m.in. Gillette, Revlon, The Ales Group. Przez 6 lat związana była z Coca-Colą HBC. Pełniła funkcję dyrektora marketingu, a następnie dyrektora strategicznych projektów biznesowych.

Stanowisko dyrektora handlowego objął Paweł Głowniak. Będzie odpowiadać za strategię, organizację i zarządzanie całą krajową siecią sprzedaży.

Przez ostatnie 14 lat związany był z firmą Bakalland. Jako dyrektor handlowy odpowiedzialny był za sprzedaż krajową i zagraniczną na ponad 40 rynkach. Od 2013 r. był także wiceprezesem zarządu firmy. Uczestniczył również w procesach fuzji, m.in. w połączeniu firm Bakalland i Delecta.

 

  • 2

Anna Mrożewska, dyrektor marketingu Herbapol-Lublin

Paweł Głowniak, dyrektor handlowy Herbapol-Lublin



Reklama