Nowe menedżerki w komunikacji marketingowej Pracuj.pl
Grupa Pracuj dokonuje zmian w zespole marketingu B2C serwisu Pracuj.pl. Z końcem 2022 r. Anna Hołdyńska przejęła rolę koordynatorki zespołu komunikacji i influencer marketingu, a Aleksandra Skwarska – dotychczas koordynatorka ds. PR i CSR – poszerzyła zakres obowiązków, przejmując dodatkowo zarządzanie zespołem content marketingu.
Anna Hołdyńska została koordynatorką zespołu komunikacji i influencer marketingu. Ekspertka od dziesięciu lat związana jest z Grupą Pracuj i działem marketingu B2C organizacji. Dotychczas zajmowała się:
- kampaniami szerokozasięgowymi,
- działaniami offline i online,
- aplikacjami mobilnymi,
- projektowaniem komunikacji,
- działaniami promocyjnymi skierowanymi do użytkowników.
W ciągu ostatnich lat związana była z UX writingiem oraz upraszczaniem i projektowaniem treści serwisu Pracuj.pl. W 2021 r. przeprowadziła największe w Polsce badanie o feminatywach i języku ofert pracy.
Obecnie wraz z zespołem będzie odpowiadać za:
- media społecznościowe grupy,
- bezpośrednią komunikację z użytkownikami i użytkowniczkami,
- współpracę z influencerami i influecerkami.
Zajmuje się też koordynacją projektów specjalnych, takich jak popularyzacja feminatywów na rynku pracy i kampanie zaangażowane społecznie.
Aleksandra Skwarska poszerzyła zakres obowiązków
Od ponad sześciu lat prowadzi działania PR dla marki Pracuj.pl oraz komunikację korporacyjną oraz działania CSR Grupy Pracuj. Pełni także rolę rzecznika prasowego spółki, reprezentując ją w mediach. Od grudnia 2022 w nowej roli koordynatorki zespołu przejęła dodatkowo obszar content marketingu. Rozwija m.in. serwis contentowy Porady.Pracuj.pl. Oprócz tego różne formaty materiałów edukacyjnych skierowanych do użytkowników i użytkowniczek. W tym podcast „Dobra Robota”, który znalazł się w zestawieniu Top 20 najpopularniejszych polskich podcastów Spotify. Nowe pole jej działalności będzie połączone z jej dotychczasowym obszarem kompetencji, jak i rozszerzeniem zespołu media relations o specjalistów content marketingu.
Wraz z zespołem komunikacji stale testuje nowe rozwiązania i nowe media, jak np. „Work in Progress”. To cykl przeprowadzony we współpracy z Newonce.radio i prowadzony przez Bartka Czarkowskiego wraz Piotrem Kędzierskim oraz w jednym z sezonów z Michałem Kempą. Inną z inicjatyw prowadzonych po stronie Pracuj.pl przez Aleksandrę Skwarską i jej zespół była współpraca z Radiem 357. Był to cykl reportaży radiowych „Taśma Profesjonalna”. Zespół realizuje także na co dzień komunikację opartą na promocji badań opinii, regularnie przeprowadzanych przez serwis wśród Polaków.
Skwarska to promotorka zaangażowania społecznego w biznesie. W firmie dba o rozwój projektów mających na celu m.in.:
- wyrównywanie szans na rynku pracy,
- edukację,
- wsparcie grup z ryzykiem wykluczenia,
- ochronę środowiska.
Koordynuje też działania z zakresu komunikacji korporacyjnej Grupy Pracuj jako spółki publicznej. Współpracuje przy tym na co dzień z IR managerem oraz zarządem grupy.
- 1