Nową head of marketing w Multikinie została Anna Rydzewska
W sierpniu 2025 r. Anna Rydzewska została nową szefową marketingu w sieci Multikino. Odpowiada za zarządzanie marką, planowanie i realizację zintegrowanej strategii marketingowej, działania e-commerce i komunikację zgodnie z założeniami i wytycznymi Grupy Vue International – właściciela sieci kin Multikino.
Anna Rydzewska ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, PR, e-commerce i projektów cyfrowych. Przed rozpoczęciem pracy w sieci Multikino odpowiadała za działania marketingowe, PR i e-commerce w takich firmach jak Grupa Neuca, Grupa PZU oraz Grupa Wirtualna Polska. Prowadziła zajęcia:
- na studiach MBA w ochronie zdrowia na UMK,
- w międzynarodowej szkole biznesu Laba.
Jest laureatką prestiżowych nagród branżowych, a także cenioną prelegentką na konferencjach marketingowych i e-commerce.
– Naszą strategią na kolejne lata jest przede wszystkim odpowiadanie na potrzeby współczesnych widzów i zapewnianie im rozrywki najwyższej jakości. Koncentrujemy się na wprowadzaniu innowacji technologicznych i nieustannym udoskonalaniu standardów obsługi klienta. W związku z tym komunikacja marketingowa oraz digitalizacja są dla nas kluczowe. Wiedza i doświadczenie Anny pozwolą nam wybrać najlepszą taktykę i realizować ją z sukcesem – mówi Paweł Świst, prezes zarządu Multikino SA.
– Dołączenie do Multikina to dla mnie wyjątkowa okazja do zarządzania rozwojem uznanej, rozpoznawalnej marki. Cieszę się, że mogę wykorzystać swoje doświadczenie, wspierając świetny zespół w realizacji innowacyjnych projektów i międzynarodowych kampanii Grupy Vue w Polsce. Moim celem jest stworzenie zintegrowanej strategii marketingowej na bazie realnych potrzeb i emocji widzów. Wszystko po to, by nasze działania były autentyczne i długofalowo umacniały markę Multikino – dodaje Anna Rydzewska.
Obecnie pod szyldem Multikino działa 41 kin w 37 miastach Polski. W 2027 r. planowane jest otwarcie nowoczesnego, samoobsługowego multipleksu w poznańskiej Galerii Avenida.

