Nina Wadowska PR managerem w Blue Media
Od początku grudnia funkcję PR managera w Blue Media pełni Nina Wadowska. W ramach swoich obowiązków będzie odpowiadała za działania public relations firmy, w tym strategię komunikacji i współpracę z mediami oraz wsparcie działu komunikacji wewnętrznej. To nowe stanowisko w ramach struktur Blue Media.
Nina Wadowska jest związana z branżą PR od ponad siedmiu lat. Przez ostatnie 3 lata pracowała w Havas PR Warsaw. Kierowała pracami zespołów z zakresu PR-u korporacyjnego i produktowego, a także koordynowała strategię komunikacji Havas Creative Group. Realizowała również wybrane projekty związane z CSR-em i edukacją klimatyczną.
W 2021 r. za kampanię Ikea Retail Polska Tak! Dla edukacji klimatycznej otrzymała dwie statuetki Złotych Spinaczy – złoto i srebro w kategoriach Advocacy i public affairs oraz Kampania społeczna. Kampania była współrealizowana m.in. z Młodzieżowym Strajkiem Klimatycznym, WWF Polska i UN Global Compact Network Poland.
Dotychczas pracowała dla takich marek jak Spotify, Ikea, Ingka Centres, Tier, Canal+, Finish, Answear, Louis Vuitton, Moët Hennessy Polska, Raffles Europejski czy polska marka modowa – Surf Inc.
- 1