Nina Kowalewska-Motlik – Superbrand wśród kobiet sukcesu - Marketing przy Kawie

Personalia

Nina Kowalewska-Motlik – Superbrand wśród kobiet sukcesu

Według popularnego powiedzenia sukces ma wielu ojców, jednak Superbrands w Polsce ma tylko jedną matkę. Nina Kowalewska–Motlik wprowadziła i wypromowała na polskim rynku ten prestiżowy projekt, promujący najlepsze marki. Dzięki jej profesjonalizmowi i doświadczeniu w promowaniu marki, międzynarodowa, niezależna organizacja Superbrands, zleciła agencji New Communications drugą już edycję eksperckiego rankingu Superbrands.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama