Natalia Żmuda w Feeders Agency - Marketing przy Kawie

Personalia

Natalia Żmuda obejmuje stanowisko head of social media & engagement w Feeders Agency

Do szeregów Feeders Agency dołącza Natalia Żmuda, obejmując stanowisko head of social media & engagement. Od lutego rozpoczęła kierowanie pracami zespołu social mediów i moderacji, a także częścią teamu designerskiego zajmującego się produkcją contentu do mediów społecznościowych. Sprawuje pieczę nad niektórymi z kluczowych klientów (Żywiec, Castorama, Pepsi, Cinema City) i jednocześnie działa na rzecz rozwoju kompetencji socialmediowych agencji, a także w obszarze new business.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama