Personalia

Natalia Skrzypek dołącza do Labcon jako head of social media

Natalia Skrzypek przeszła z Dentsu Aegis Network Polska do agencji Labcon należącej do Group One. Jako head of social media wesprze kompetencje zespołu z zakresu budowania i realizacji strategii w mediach społecznościowych, z naciskiem na wykorzystanie nowych technologii.

Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży. Współtworzyła jedną z pierwszych agencji społecznościowych w Polsce – Socializer. W Dentsu Aegis Network pracowała dla takich marek, jak Microsoft, Bacardi, GCP, Skoda, PKO BP czy W.Kruk.

Z wykształcenia dziennikarka. Ma na koncie certyfikaty DIMAQ Professional i Facebook Certified Media Planner. Współautorka zeszłorocznego raportu o pokoleniu Z: „Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra”, z którym gościła w Onet Rano i opowiadała o roli, postawach i wizerunku młodego pokolenia w erze digitalu.

Współautorka pomysłu na multikanałową reklamę na żywo marki Skoda, nagrodzoną srebrem w Innovation Awards 2019. Prelegentka na konferencjach Forum IAB, InDigital Marketing oraz autorka licznych publikacji o wartości rozwiązań social media dla klientów, ich rynków i produktów.

Obecnie skupia się na tematach z zakresu Internetu i rozwoju kompetencji w tym kierunku, m.in. w ramach harvardzkiej serii szkoleń „Entrepreneurs. From Lab to Market”. Angażuje się w prace grupy roboczej IAB Polska dotyczącej potencjału e-sportu i gamingu na rynku polskim.

  • 1
Natalia Skrzypek

Natalia Skrzypek



Reklama