Natalia Chrobak dołączyła do zespołu #GameChangers w Harbingers
Z początkiem 2023 r. Natalia Chrobak dołączyła do Harbingers i objęła stanowisko head of SEM. Wcześniej pełniła funkcję head of marketing e-commerce w Ringier Axel Springer Polska.
Z branżą digital marketingu Natalia Chrobak związana jest od blisko dziesięciu lat. Pierwsze doświadczenia zdobywała na wygranym stażu Google dla specjalistów SEM. W trakcie kariery współpracowała z takimi markami jak Morele.net, X-kom czy Nazwa.pl.
Dzieliła się wiedzą m.in. na łamach Nowego Marketingu, E-commerce w Praktyce oraz konferencjach Internet Beta, Studiów i Perspektyw Medioznawczych sygnowanej przez Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej. Współpracuje także z Uniwersytetem Jagiellońskim. Prowadzi autorskie zajęcia dotyczące digital marketingu oraz praktycznej znajomości systemów PPC.
Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem SEM #GameChangers. Jej obecność w krakowskiej agencji to kolejny krok w rozwoju jakości oferowanych usług.
- 1