Personalia

Natalia Borawska w gronie jurorek Gerety Awards 2021

Associate creative director w VMLY&R Poland, Natalia Borawska znalazła się w gronie jurorek tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Gerety Awards. Z ramienia sieci VMLY&R w jury konkursu zasiadają także Dora Pruzincova, executive creative director VMLY&R Czech Republic oraz Simona Maggini, CEO VMLY&R Italy & country manager WPP.

Natalia Borawska wspiera węgierskie executive jury, które oceni kampanie z wszystkich kategorii zwanych w konkursie Cuts:

  • Communication Cut,
  • Craft Cut,
  • Entertainment Cut,
  • Experience Cut,
  • Works for Good Cut,
  • Health Cut,
  • Pharma Cut,
  • Innovation Cut,
  • Media Cut
  • Portfolio Cut: Agency/Production Company of the Year.

Listy nominowanych stworzone przez grupy executive jury z całego świata trafią pod ocenę grand jury, które wybierze zwycięzców konkursu.

Gerety Awards to nowy międzynarodowy konkurs reklamowy, którego ambasadorkami i jurorkami są wyłącznie kobiety. Nazwany został na cześć Frances Gerety, młodej copywriterki pracującej w 1947 r. w agencji Ayeri, gdzie tworzyła slogany reklamowe dla koncernu De Beers. Najsłynniejszy to: „Diamenty są wieczne”.

Założycielami The Gerety Awards są wieloletni pracownicy konkursu Epica Awards – Lucía Ongay i Joe Brooks. Statuetki stworzyli: Carla Bossi i Francesc Fusté-Forné, artyści z TXTarte w Barcelonie. Termin zgłoszeń do konkursu upływa 26 lutego.

To nie pierwsza styczność VMLY&R z tym konkursem. W 2019 r. „Ostatni Twój Weekend” otrzymał Grand Prix w kategorii Media Cut – Alternative.

  • 1
Natalia Borawska

Natalia Borawska


 

Reklama