Natalia Borawska w gronie jurorek Gerety Awards 2021
Associate creative director w VMLY&R Poland, Natalia Borawska znalazła się w gronie jurorek tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Gerety Awards. Z ramienia sieci VMLY&R w jury konkursu zasiadają także Dora Pruzincova, executive creative director VMLY&R Czech Republic oraz Simona Maggini, CEO VMLY&R Italy & country manager WPP.
Natalia Borawska wspiera węgierskie executive jury, które oceni kampanie z wszystkich kategorii zwanych w konkursie Cuts:
- Communication Cut,
- Craft Cut,
- Entertainment Cut,
- Experience Cut,
- Works for Good Cut,
- Health Cut,
- Pharma Cut,
- Innovation Cut,
- Media Cut
- Portfolio Cut: Agency/Production Company of the Year.
Listy nominowanych stworzone przez grupy executive jury z całego świata trafią pod ocenę grand jury, które wybierze zwycięzców konkursu.
Gerety Awards to nowy międzynarodowy konkurs reklamowy, którego ambasadorkami i jurorkami są wyłącznie kobiety. Nazwany został na cześć Frances Gerety, młodej copywriterki pracującej w 1947 r. w agencji Ayeri, gdzie tworzyła slogany reklamowe dla koncernu De Beers. Najsłynniejszy to: „Diamenty są wieczne”.
Założycielami The Gerety Awards są wieloletni pracownicy konkursu Epica Awards – Lucía Ongay i Joe Brooks. Statuetki stworzyli: Carla Bossi i Francesc Fusté-Forné, artyści z TXTarte w Barcelonie. Termin zgłoszeń do konkursu upływa 26 lutego.
To nie pierwsza styczność VMLY&R z tym konkursem. W 2019 r. „Ostatni Twój Weekend” otrzymał Grand Prix w kategorii Media Cut – Alternative.
- 1