MullenLowe Media wzmacnia zespół obsługujący ING - Marketing przy Kawie

Personalia

MullenLowe Media wzmacnia zespół obsługujący ING. Do grona specjalistów dołączyli: Cezary Kulesza, Maja Piątek i Aleksandra Nikołajuk

Zespół obsługi ING Banku Śląskiego w agencji MullenLowe Media wzmacnia i poszerza swoje kompetencje. Do grupy specjalistów pracujących pod kierownictwem Bartłomieja Stańczaka dołączyli: Cezary Kulesza w roli strategy leada, Maja Piątek jako senior data analyst oraz Aleksandra Nikołajuk, która wzmocniła team w obszarze planowania i optymalizacji działań digitalowych.

Rozwój zespołu to odpowiedź na potrzeby klienta wynikające z dynamicznie zmieniającego się środowiska komunikacji reklamowej. To strategiczny krok, którym MullenLowe Media chce zapewnić ING jeszcze bardziej kompleksową i efektywną obsługę. Połączenie kompetencji strategicznych, analitycznych i digitalowych ma pozwolić na:

  • szybsze reagowanie na zmiany rynkowe,
  • precyzyjniejsze planowanie działań,
  • lepsze wykorzystanie potencjału danych w podejmowaniu decyzji.

Cezary Kulesza objął funkcję strategy leada

To strateg mediowy z ponad 18-letnim stażem. Karierę budował w domach mediowych – Media Direction OMD, Arena Media, Zenith, Value i OMD. Pracował tam nad strategiami komunikacyjnymi dla takich marek, jak:

  • Axa,
  • Credit Agricole,
  • Provident,
  • Reckitt Benckiser,
  • L’Oreal,
  • Coty,
  • Intel,
  • Ubisoft,
  • Peugeot,
  • Nissan,
  • Electrolux,
  • Lactalis.

Maja Piątek dołączyła do MullenLowe Media jako senior data analyst

Ma duże doświadczenie analityczne zdobyte w agencji badawczej, u nadawcy telewizyjnego oraz w domach mediowych. Jej kompetencje obejmują zarówno precyzyjną pracę z danymi, jak i wyciąganie wniosków wspierających działania strategiczne. Specjalizuje się w łączeniu analiz ilościowych z biznesową perspektywą klienta.

Aleksandra Nikołajuk wnosi do zespołu świeże spojrzenie i szerokie kompetencje digital

Jest absolwentką zarządzania – socjologii mediów i biznesu oraz zarządzania w wirtualnym środowisku. Zdobywała doświadczenia w pracy w jednym z największych banków oraz domu mediowym, prowadząc kampanie digitalowe.

Mamy zespół, który nie tylko łączy różnorodne kompetencje. Przede wszystkim potrafi wspólnie działać i myśleć o rozwiązaniach w sposób holistyczny. Cezary, Maja i Aleksandra to osoby, które idealnie dopełniają nasze dotychczasowe obszary kompetencji: od strategii, przez dane, po realizację kampanii mediowych. To wzmocnienie pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby ING i zwiększać realne efekty biznesowe – zapewnia Bartłomiej Stańczak, media communication director zespołu ING.

Agencja MullenLowe Media współpracuje z ING od ponad dwudziestu lat.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama