Personalia

Monika Witoń dołącza do HRK jako head of marketing & PR

Zespołem komunikacji HRK jako head of marketing i PR pokieruje Monika Witoń. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiadać za strategię i realizację działań marketingowych off- i online, projekty brandingowe, content marketing oraz relacje z mediami.

Monika Witoń ma ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu marketingu i PR, employer brandingu i CSR. Do HRK przeszła z grupy Dentsu, gdzie przez ponad 6 lat realizowała projekty z zakresu komunikacji B2B, digital marketingu, media relations i komunikacji wewnętrznej.

Wspierała zarząd grupy i poszczególnych agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Jako PR lead pracowała również z zespołami agencji Isobar, wspierając je w działaniach public relations realizowanych na rzecz klientów agencji. W ramach CSR Grupy Dentsu pracowała przy kampaniach dla sektora NGO, m.in. dla Fundacji Itaka czy Rak’n’Roll Wygraj Życie. Doświadczenie zdobywała w działach komunikacji grupy WPP i K2 Internet, a także w trakcie pracy w porównywarce cenowej Skąpiec.pl.

To absolwentka Szkoły Strategii Marki prowadzonej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, studiów podyplomowych z zakresu digital marketingu. Słuchaczka studiów podyplomowych z zakresu zrównoważonego rozwoju na Akademii Leona Koźmińskiego.

  • 1
Monika Witoń

Monika Witoń



Reklama