Personalia

Monika Salamon i Andrzej Krok group account directorami w Deloitte Digital

Do agencji Deloitte Digital dołączyli Monika Salamon i Andrzej Krok. Pokierują zespołem odpowiadającym za obszar współpracy z klientami agencji.

Monika Salamon ma 14-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Poprzednio pracowała w Grey Group, gdzie od 2015 r. pełniła funkcję regional group account directora.

Współtworzyła kampanie nagrodzone Effie dla marek: Hellmann’s, Lenor, TOZ oraz Pharmaton Geriavit (Gold). Jest absolwentką marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Andrzej Krok karierę w marketingu rozpoczął w agencji Hypermedia/Isobar, skąd przeszedł do DDB & Tribal. Początkowo pracował na stanowisku menedżera projektu, następnie od 2012 r. jako dyrektor ds. klientów. Od 2015 r. związany był z agencją Wunderman.

W Deloitte Digital współpracuje przy realizacji projektów m.in. dla Pizzy Hut, Getin Banku, Mazdy, Łomży i Polkomtela. Ukończył marketing i zarządzanie na Akademii Ekonomicznej w Krakowie.



Reklama