Molecular Creative wzmacnia dział kreatywny. Do agencji dołącza Maciej Robak
W marcu do Molecular Creative dołączył Maciej Robak, obejmując stanowisko senior art directora. Odpowiada za tworzenie i rozwijanie koncepcji kreatywnych dla klientów agencji. Utworzył zespół kreatywny z senior copywriterem Filipem Kurkiewiczem (z Molecular Creative związany od 2022 r.).
Maciej Robak ma ponad 20-letnie doświadczenie w reklamie, designie i marketingu. Magazyn „Lürzer’s Archive” wyróżnił go jako jednego z 200 najlepszych artystów cyfrowych na świecie w latach 2019–2020. W pracy kieruje się podejściem „one man army”. Opracowuje strategie komunikacji, tworzy koncepcje, pisze treści, rysuje wizualizacje i realizuje produkcję od A do Z.
Do Molecular Creative Maciej Robak przeszedł z agencji digitalowej Bees & Honey. Wcześniej zdobywał doświadczenie w K2 Create. Pracował dla klientów z wielu branż, jak Coca-Cola, Pepsi, Lays, PGE, Nationale-Nederlanden, PKO BP, Disney, Ikea, Volkswagen, Volvo, Samsung czy LG.