Personalia

Mikołaj Wójcik szefem komunikacji, a Marek Kaleta dyrektorem marketingu Legii Warszawa

Od 1 października nowy dział komunikacji zewnętrznej Legii Warszawa prowadzi Mikołaj Wójcik. Podlegają mu: biuro prasowe oraz media klubowe. Nowym dyrektorem marketingu został Marek Kaleta.

Mikołaj Wójcik we wrześniu objął w klubie Legia Warszawa stanowisko szefa mediów. W nowej funkcji będzie czuwał nad biurem prasowym i mediami klubowymi.

Połączenie tych dwóch zespołów ma ułatwić koordynację działań w obszarze komunikacji zewnętrznej klubu. Powinno także pomóc lepiej rozwijać produkcję treści klubowych i koordynować ich dystrybucję.

Na czele biura prasowego klubu stoi Izabela Kruk, zespołowi wideo szefuje nadal Łukasz Stasiak. Kierownikiem redakcji Legia.com zostanie Janusz Partyka. Wójcikowi podlegać będzie też zespół foto i zespół klubowych mediów społecznościowych.

Dotychczasowy dyrektor kreatywny klubu, Marek Kaleta, we wrześniu został dyrektorem marketingu. Będzie łączył te funkcje, nadzorował zespół grafików, zespół realizacji projektów marketingowych, zespół rozwoju produktów, wolontariat oraz wycieczki. Z klubem postanowił rozstać się Mikołaj Szymborski, który przez ostatnie tygodnie był dyrektorem marketingu.

AnK

1 miesiąc temu

Czyli w Legii oszczędności, będzie mniej dyrektorów. Może nowy szef zadba żeby nie było takich potknięć jak ostatni wulgarny żart na klubowym koncie w social media. Ten o Widzewie.



Reklama