Mikołaj Stefański: z VML do Altavia Kamikaze + K2 - Marketing przy Kawie

Personalia

Mikołaj Stefański przechodzi do Altavia Kamikaze + K2 z VML. Obejmie stanowisko executive creative directora

Z agencji VML Poland do Altavia Kamikaze + K2 przechodzi Mikołaj Stefański. W VML przez ostatni rok był creative directorem (wcześniej – associate creative director), a w Altavia Kamikaze + K2 obejmuje funkcję executive creative directora.

Na nowo utworzonym stanowisku executive creative directora Mikołaj Stefański pokieruje dwudziestoosobowym zespołem kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2. Będzie współpracował z Mają Sokół – creative director oraz Michaliną Przestrzelską – associate creative director.

Ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży agencyjnej. Zdobywał je m.in. w VML, Grey Group, FCB Warsaw, Change Serviceplan i DDB Warszawa. W VML pracował od 2019 r., ostatnio na stanowisku creative director. Zarządzał kilkunastoosobową grupą składającą się na 4 teamy kreatywne, pracujące dla klientów regionalnych i lokalnych, w tym dla marek m.in. Adidas, Kompania Piwowarska (Lech), PepsiCo czy BNP Paribas.

Jest laureatem wielu nagród na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych. Zdobył m.in. Srebrnego i Brązowego Lwa na festiwalu w Cannes za kampanię „Smart Bell” dla Axy, Brązowe Effie za Star Wars Elections Campaign dla AXN, brąz w prestiżowym nowojorskim konkursie The One Show. Był też nagradzany w konkursach Eurobest, Golden Drum i KTR.

Po akwizycji K2 wiedzieliśmy, że potrzebujemy dyrektora kreatywnego, który wydobędzie cały potencjał organizacji. Szukaliśmy osoby już doświadczonej, ale jednocześnie mocno patrzącej w przyszłość i gotowej na duże wyzwania. Mikołaj ma to wszystko! – komentuje Michał Ryszkiewicz, managing partner Altavia Kamikaze + K2.

  • 1

Executive creative director w Altavia Kamikaze + K2 – Mikołaj Stefański



Reklama