Michał Wojak dyrektorem strategicznym WP Brand Studio
Od lutego Michał Wojak objął stanowisko dyrektora strategicznego wewnętrznej agencji content marketingowej WP Brand Studio w Wirtualnej Polsce. Będzie zarządzał departamentem oraz odpowiadał za rozwój kluczowych projektów specjalnych i content marketingowych. Jego zadaniem będzie także tworzenie innowacyjnych rozwiązań dostosowanych do potrzeb klientów.
Michał Wojak ma ponad 20-letnie doświadczenie obejmujące pracę w redakcji, strategii marketingowej i sprzedaży. Współpracował z wydawcami takimi jak Grupa TVN, Polska Press oraz Ringier Axel Springer Polska. Kierował zespołem projektów wideo i audio oraz odpowiadał za ich monetyzację w obszarze content marketingu. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora Content Studio w Burda Media Polska.
Na koncie ma dziesiątki zrealizowanych projektów wideo i content marketingowych dla marek takich jak Lexus, Volvo, Carlsberg, Starbucks, Huawei i Bridgestone. Tworzone przez niego kampanie wielokrotnie zdobywały prestiżowe nagrody branżowe, w tym INMA, Mixx Awards i Golden Arrow.
WP Brand Studio w pracy opiera się na content marketingu, reklamie natywnej oraz influencer marketingu. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.

Michał Wojak – dyrektor strategiczny, WP Brand Studio (Wirtualna Polska)