Michał Wiśniewski zasilił dział business development w Ancymonach
Jako business development lead w agencji Ancymony Michał Wiśniewski jest odpowiedzialny za rozwój biznesu oraz oferty produktowej. Do jego obowiązków należy również monitorowanie działań konkurencji, w tym oferty produktowej, cen i strategii marketingowych. W działaniach skupia się na budowaniu relacji z obecnymi klientami agencji oraz rozszerzaniu zaplecza jej partnerów.
Poprzednio Michał Wiśniewski był zawodowo związany z Mennicą Kapitałową – liderem branży inwestycyjnych metali szlachetnych w Polsce. Odpowiadał za obszar wsparcia sprzedaży, obsługi klienta, mediów, marketingu i public relations. To manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze business development. Przez wiele lat związany był z branżą mediową i technologiczną. Za rozwój biznesu odpowiadał w:
- firmie badawczej Gemius,
- agencjach VML oraz Kwanko,
- domach mediowych Starcom i Mindshare.
Z powodzeniem przewodził interdyscyplinarnym zespołom, łączącym kompetencje z obszarów:
- media planning & buying,
- client service,
- commercial,
- trading,
- legal,
- badań,
- analityki,
- strategii.
Ma w dorobku zawodowym liczne realizacje projektów cross mediowych, łączących online, offline oraz rozwiązania technologiczne. Pełnił przy tym rolę głównego kontaktu dla interesariuszy w regionach CEE oraz EMEA. Pracował m.in. dla marek takich jak mBank, Deutsche Bank, ING Bank Śląski, OLX, Red Bull, Nestle, IKEA, Kaufland, Telkom Indonesia, T-Mobile Austria.
- 1