Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansują w dziale kreacji Artegence
Dwaj dotychczasowi copywriterzy awansowali w strukturach działu kreacji agencji Artegence na stanowiska seniorskie.
Michał Orlikowski powiązany jest z branżą kreatywną od prawie dziewięciu lat. Odpowiadał za copywriting w takich agencjach czy domach produkcyjnych jak Cheil Worldwide, Foszer Sawicki oraz The&Partnership. W jego portfolio znajdują się takie marki jak Volkswagen, Pepsi, Toyota, PKO Bank Polski Play czy Samsung. Ma na swoim koncie sukcesy w najważniejszych branżowych konkursach. Między innymi dwa srebra w Mixx Awards Europe, zwycięstwo w Young Drummers czy nominację w Young Creatives Cannes.
Jarosław Maciejek jest związany z agencjami kreatywnymi od siedmiu lat. Pracę dla marek takich jak Pepsi, Grupa Żywiec, T-Mobile, Oriflame czy PKO Bank Polski. W Artegence pracuje od ponad pięciu lat. Wcześniej jego kariera była związana z Twin Digital Collective i Cravtt. Jego prace zostały dwukrotnie wyróżnione w konkursie Golden Arrow, a także w Kreaturze czy Kantar Creative Effectiveness Awards.
- 1