22.03.2013Michał Kazimierczak szefem Young & Rubicam Brands TweetOd maja szefem grupy oraz agencji Young & Rubicam Brands w Polsce będzie Michał Kazimierczak.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54844 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
22.03.2013Dawid Duda dołączył do Universal McCann18 marca do zespołu specjalistów domu mediowego Universal McCann dołączył Dawid Duda, który objął stanowisko digital media plannera. 0 0 0
21.03.2013Katarzyna Cyran i Dagmara Sitak w Blueberry GroupZ początkiem marca do zespołu Blueberry Group dołączyły dwie nowe osoby: Dagmara Sitak, która objęła stanowisko account managera, oraz Katarzyna Cyran – copywriterka. 0 0 0
21.03.2013Zmiany strukturalne w agencji Sales LinkAgencja Sales Link, specjalizująca się w kompleksowym wsparciu sprzedaży, zreorganizowała swoją strukturę. Zmiany dotyczą zespołów client service oraz strategii i kreacji. Zgodnie z wewnętrznym podziałem kompetencji w dziale client service zostały wyodrębnione dwa zespoły: aktywacji sprzedaży BTL oraz field marketingu. 0 0 0
20.03.2013Zmiany w kierownictwie polskiego oddziału MicrosoftDariusz Piotrowski objął stanowisko dyrektora sprzedaży skierowanej do przedsiębiorstw (Enterprise & Partners Group) w polskim oddziale Microsoftu. Od kwietnia stanowisko dyrektora działu nowych technologii (Developer & Platform Group) obejmie po nim Rafał Albin, dotychczas prowadzący dział Windows. 0 0 0
19.03.2013Łukasz Zajączkiewicz dołączył do agencji GoodZ początkiem marca Łukasz Zajączkiewicz dołączył do agencji Good, należącej do Grupy K2. Objął stanowisko account managera. 0 0 0
15.03.2013Rafał Matulka new business managerem w El PadreDo zespołu El Padre dołączył Rafał Matulka, obejmując stanowisko new business managera. Zajmie się pozyskiwaniem nowych klientów i tworzeniem relacji biznesowych. 0 0 0