Personalia

Michał Cortez na pokładzie LVL Up Media

Agencja LVL Up Media (Grupa Loyalty Point) kontynuuje inwestycje w kompetencje e-commerce. Michał Cortez (eMC2) jako e-commerce business partner będzie wspierał firmę w obszarze strategii i działań new business.

Od połowy 2019 r. Michał Cortez prowadzi własną firmę konsultingową eMC2, skupioną na doradztwie z zakresu e-commerce i Internetu. Wcześniej był global e-commerce strategy directorem i partnerem zarządzającym hubu produkcyjno-konsultingowego Molecular BBDO w ramach sieci BBDO Worldwide. Odpowiadał za działy intelligence i rozwój biznesu.

Pracował również jako e-commerce director Isobar Group Poland i e-commerce expert w globalnym Isobar Commerce w ramach sieci Dentsu Aegis Network. Przeszedł do niej ze stanowiska szefa strategii e-commerce w Saatchi & Saatchi IS. Doświadczenie zdobywał m.in. współtworząc platformę Answear.com i kanał e-commerce dla marek Grupy MIG (Sizeer, Timberland).

  • 1
Michał Cortez

Michał Cortez

 



Reklama