Personalia

Michał Bednarczyk rozwija dział marketing automation w Green Parrot

Head of performance w warszawskiej agencji digitalowej Green Parrot, Michał Bednarczyk rozwija dział marketing automation. Tworzy struktury, procesy i ścieżkę rozwoju dla mediowców, którzy chcą rozwijać się w dziedzinie automatyzacji.

Michał Bednarczyk jest związany z performance marketingiem i światem marketing automation od 2014 r. Doświadczenie zdobywał m.in. w krakowskich agencjach The Nets i Content House. W 2021 r. dołączył do Green Parrot jako szef działu performance i MA. Współpracował z takimi markami jak Intersport, Generali, Knorr, New Balance, Hellmans, Ludwik, Ceramika Paradyż, Bausch and Lomb, Medicover czy Sodexo.

Do jego zespołu marketing automation dołączyli ostatnio m.in.:

  • Beata Linda-Biesiada,
  • Konrad Durlak,
  • Przemysław Kossakowski, specjalizujący się w analizie danych, performance marketingu, projektowaniu chatbotów i tworzeniu automatyzacji.

Marketing automation to nie tylko oszczędność czasu. To również trafniejsze komunikaty, które zwiększają efektywność działań. Gromadzenie danych z różnych źródeł w jednym miejscu to świetna kopalnia insightów. Chcemy zwiększyć świadomość rozwiązań marketing automation, ale nie tylko tych klasycznych związanych z e-mail marketingiem.

Dla nas automatyzacja to również:

  • dynamiczne grafiki i wideo,
  • personalizacja na stronie,
  • synchronizacja emisji reklam z czynnikami zewnętrznymi,
  • chatboty w rosnących kanałach jak WhatsApp lub Telegram.

Korzystanie z narzędzi low-code i no-code zmniejsza koszty wdrożeń, ale przede wszystkim przyspiesza tempo prac. W dzisiejszych czasach marketerzy, którzy odpowiednio szybko się poruszają, wygrywają – zapowiada Bednarczyk.

Pierwszym krokiem w rozwoju marketing automation w Green Parrot było Finderstand – zespół specjalistów IT i AI zajmujący się chatbotami. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce wdrażaliśmy sztuczną inteligencję w komunikacji. Dziś na czele z Michałem jako ownerem tego projektu stawiamy na wewnętrzny dział. Taki, który szeroko rozumie, projektuje i wdraża automatyzację – mówi Szymon Paroszkiewicz, CEO Green Parrot.

  • 1
Michał Bednarczyk

Michał Bednarczyk na czele działu marketing automation w Green Parrot

 



Reklama