Personalia

Mediabrands z digital trading directorem. Będzie nim Tomasz Czerwiński

Nowo powstałe stanowisko digital trading directora w grupie Mediabrands obejmie Tomasz Czerwiński. Tym samym po blisko trzech latach wraca do zespołu.

Będzie odpowiedzialny za koordynację współpracy tradingowej grupy w obszarze internetowym. Będzie blisko współpracował z zespołami agencji UM, Initiative, UM Thrive, Initiative Junior, Reprise, Matterkind oraz wyspecjalizowanymi zespołami grupy Mediabrands. Dołączy do kilkuosobowego zespołu tradingowego, którym kieruje Krzysztof Badziak, chief trading officer, head of Magna Poland. Swoje nowe obowiązki obejmie od kwietnia.

Tomasz Czerwiński ma ponad 10-letnie doświadczenie pracy w agencjach mediowych. Ostatnio związany był z domem mediowym Vizeum. Odpowiadał za koordynację i doskonalenie kompetencji zespołu digitalowego oraz rozwój usług i produktów. Zajmował się także m.in. koordynacją obsługi online Ferrero.

Wcześniej pracował w takich agencjach, jak Mediacom, Zenith oraz UM i Initiative. Zajmował się obsługą klientów z różnorodnych branż, w tym m.in. FMCG, bankowość, ubezpieczenia, farmacja, turystyka, motoryzacja, AGD. Aktywnie wspierał agencje przy realizacji projektów new business.

  • 1
Tomasz Czerwiński – digital trading director w grupie Mediabrands

Tomasz Czerwiński – digital trading director w grupie Mediabrands


 

Reklama