Mateusz Bojanowski head of digital w Cityboard Digital - Marketing przy Kawie

Personalia

Mateusz Bojanowski awansował na stanowisko head of digital w Cityboard Digital

Nowo utworzone stanowisko head of digital w agencji kreatywno-strategicznej Cityboard Digital (Cityboard Media) objął Mateusz Bojanowski. To kolejny krok w rozwoju struktur agencji, która wzmacnia swoje kompetencje strategiczne i mediowe w obszarze marketingu online.

Mateusz Bojanowski to ekspert w dziedzinie strategii digitalowej. Specjalizuje się w tworzeniu i prowadzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Z marketingiem związany jest od ponad dekady. Karierę rozwijał m.in. w Giphy Inc., Moleco GmbH, CreativeHarder Group, Social Leaders czy Philip Morris International. Wśród klientów, dla których współtworzył kampanie, znajdują się takie marki, jak AirHelp, BSH Bosch, EC1 w Łodzi, Colian, Aviko czy Neinver.

Na stanowisku head of digital w Cityboard Digital będzie odpowiadał za:

  • rozwój strategii komunikacji online,
  • nadzór nad kampaniami digitalowymi,
  • wdrażanie innowacyjnych rozwiązań mediowych,
  • optymalizację procesów biznesowych.

Stworzenie stanowiska head of digital to kolejny etap rozwoju struktur Cityboard Digital

Ma być odpowiedzią na rosnące znaczenie działań digitalowych w strategiach marketingowych klientów.

Obszar digital w naszej agencji rozwija się bardzo dynamicznie, a potrzeby klientów w tym zakresie stale rosną. Awans Mateusza to naturalna konsekwencja tego procesu. Od lat rozwija on kompetencje naszego zespołu, łącząc strategiczne myślenie z doskonałym zrozumieniem narzędzi i trendów. Jest liderem, który potrafi przekładać dane i technologię na realne efekty biznesowe – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Digital.

To dla mnie duże wyróżnienie i jednocześnie zobowiązanie – komentuje Mateusz Bojanowski. – Przez ostatnie lata rozwijaliśmy dział digital krok po kroku, stawiając na synergię strategii, kreacji i mediów. Teraz chcemy jeszcze mocniej wykorzystać potencjał danych i technologii, by dostarczać klientom rozwiązania, które naprawdę działają – kończy Bojanowski, związany z Cityboard Digital od sześciu lat. W tym czasie realizował projekty dla marek z branż FMCG, e-commerce, technologii, beauty i zdrowia.

Nowy head of digital warszawskiej agencji jest laureatem branżowych nagród, w tym:

  • Sabre Awards EMEA (Measurement & Evaluation, Londyn 2019),
  • Brązowego Spinacza (Turystyka i rekreacja, 2018),
  • wyróżnienia Kreatura 2017.

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama