Mateusz Bojanowski awansował na stanowisko head of digital w Cityboard Digital
Nowo utworzone stanowisko head of digital w agencji kreatywno-strategicznej Cityboard Digital (Cityboard Media) objął Mateusz Bojanowski. To kolejny krok w rozwoju struktur agencji, która wzmacnia swoje kompetencje strategiczne i mediowe w obszarze marketingu online.
Mateusz Bojanowski to ekspert w dziedzinie strategii digitalowej. Specjalizuje się w tworzeniu i prowadzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Z marketingiem związany jest od ponad dekady. Karierę rozwijał m.in. w Giphy Inc., Moleco GmbH, CreativeHarder Group, Social Leaders czy Philip Morris International. Wśród klientów, dla których współtworzył kampanie, znajdują się takie marki, jak AirHelp, BSH Bosch, EC1 w Łodzi, Colian, Aviko czy Neinver.
Na stanowisku head of digital w Cityboard Digital będzie odpowiadał za:
- rozwój strategii komunikacji online,
- nadzór nad kampaniami digitalowymi,
- wdrażanie innowacyjnych rozwiązań mediowych,
- optymalizację procesów biznesowych.
Stworzenie stanowiska head of digital to kolejny etap rozwoju struktur Cityboard Digital
Ma być odpowiedzią na rosnące znaczenie działań digitalowych w strategiach marketingowych klientów.
– Obszar digital w naszej agencji rozwija się bardzo dynamicznie, a potrzeby klientów w tym zakresie stale rosną. Awans Mateusza to naturalna konsekwencja tego procesu. Od lat rozwija on kompetencje naszego zespołu, łącząc strategiczne myślenie z doskonałym zrozumieniem narzędzi i trendów. Jest liderem, który potrafi przekładać dane i technologię na realne efekty biznesowe – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Digital.
– To dla mnie duże wyróżnienie i jednocześnie zobowiązanie – komentuje Mateusz Bojanowski. – Przez ostatnie lata rozwijaliśmy dział digital krok po kroku, stawiając na synergię strategii, kreacji i mediów. Teraz chcemy jeszcze mocniej wykorzystać potencjał danych i technologii, by dostarczać klientom rozwiązania, które naprawdę działają – kończy Bojanowski, związany z Cityboard Digital od sześciu lat. W tym czasie realizował projekty dla marek z branż FMCG, e-commerce, technologii, beauty i zdrowia.
Nowy head of digital warszawskiej agencji jest laureatem branżowych nagród, w tym:
- Sabre Awards EMEA (Measurement & Evaluation, Londyn 2019),
- Brązowego Spinacza (Turystyka i rekreacja, 2018),
- wyróżnienia Kreatura 2017.

