Mateusz Bill COO w nowej agencji The Mgmt - Marketing przy Kawie

Personalia

Mateusz Bill dołącza do agencji The Mgmt jako chief operating officer

Na początku stycznia do nowej agencji influencer marketingu The Mgmt dołączył Mateusz Bill, obejmując stanowisko chief operating officera.

Z influencer marketingiem Mateusz Bill związany jest od 2015 r. W przeszłości współpracował m.in. z EpicMakers oraz z LifeTube. W The Mgmt zajmować się będzie strategicznym i operacyjnym rozwojem spółki.

Agencja The Mgmt rozpoczęła działalność we wrześniu 2024 roku. Wśród jej założycieli jest Paweł Lesiak. Powstanie agencji poszerzyło kompetencje należących do Lesiaka spółek: Welovedata oraz Welovemedia, działających na rynku mediowym od 2019 r.

Jednym z głównych zadań The Mgmt jest management influencerów oraz artystów. Agencja oferuje również usługi z zakresu:

  • brand & campaign managementu,
  • music & production managementu,
  • event managementu.

Nie jesteśmy tylko pośrednikiem. Poza partnerstwem z twórcami The Mgmt stawia też na współpracę z markami. Dedykuje im odpowiednie działania oraz dobór takich influencerów, którzy skutecznie reprezentować będą misję i cel kampanii. Odpowiedzialny management twórców oraz zapewnienie odpowiednich warunków do ich rozwoju to gwarancja skutecznych i wyróżniających się realizacji dla klientów – komentuje Mateusz Bill.

Agencja jest częścią IAB Polska. Wśród reprezentowanych przez nią influencerów są m.in.:

  • Miłosz Muzioł,
  • Dawid Frank,
  • Dominika Więcek,
  • Ada Hyzopska,
  • Anna Niedużak.
  • 2
Mateusz Bill

Mateusz Bill – chief operating officer w The Mgmt

Jakub Michałowski

Jakub Michałowski – chief growth officer w The Mgmt

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama