Mateusz Bill dołącza do agencji The Mgmt jako chief operating officer
Na początku stycznia do nowej agencji influencer marketingu The Mgmt dołączył Mateusz Bill, obejmując stanowisko chief operating officera.
Z influencer marketingiem Mateusz Bill związany jest od 2015 r. W przeszłości współpracował m.in. z EpicMakers oraz z LifeTube. W The Mgmt zajmować się będzie strategicznym i operacyjnym rozwojem spółki.
Agencja The Mgmt rozpoczęła działalność we wrześniu 2024 roku. Wśród jej założycieli jest Paweł Lesiak. Powstanie agencji poszerzyło kompetencje należących do Lesiaka spółek: Welovedata oraz Welovemedia, działających na rynku mediowym od 2019 r.
Jednym z głównych zadań The Mgmt jest management influencerów oraz artystów. Agencja oferuje również usługi z zakresu:
- brand & campaign managementu,
- music & production managementu,
- event managementu.
– Nie jesteśmy tylko pośrednikiem. Poza partnerstwem z twórcami The Mgmt stawia też na współpracę z markami. Dedykuje im odpowiednie działania oraz dobór takich influencerów, którzy skutecznie reprezentować będą misję i cel kampanii. Odpowiedzialny management twórców oraz zapewnienie odpowiednich warunków do ich rozwoju to gwarancja skutecznych i wyróżniających się realizacji dla klientów – komentuje Mateusz Bill.
Agencja jest częścią IAB Polska. Wśród reprezentowanych przez nią influencerów są m.in.:
- Miłosz Muzioł,
- Dawid Frank,
- Dominika Więcek,
- Ada Hyzopska,
- Anna Niedużak.
- 2