Personalia

Martyna Matuszewska na stanowisku business data owner w Gazeta.pl

Z początkiem kwietnia Martyna Matuszewska dołączyła do zespołu badań i strategii portalu Gazeta.pl jako business data owner. Odpowiada m.in. za tworzenie i rozwój produktów opartych na danych, a także identyfikowanie nowych możliwości monetyzacyjnych w tym obszarze.

Utworzenie nowego stanowiska w obszarze badań to efekt wdrażania strategii portalu, która zakłada m.in. optymalizację działań za sprawą lepszej analizy danych biznesowych. Martyna Matuszewska będzie koncentrować się na wykorzystaniu pełni możliwości big data dostępnych w Gazeta.pl i całej Grupie Agora. W efekcie zespół portalu ma zyskać możliwość tworzenia produktów atrakcyjnych zarówno dla użytkowników, jak i reklamodawców.

Martyna Matuszewska ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży medialnej. Poprzednio przez blisko 5 lat pracowała w firmie Netsprint. Ostatnio jako head of Netsprint audience zarządzała platformą DMP. Wcześniej w roli team leadera i key account managera w dziale agencyjnym zajmowała się współpracą z największymi na rynku domami mediowymi i agencjami reklamowymi. Wiedzę i doświadczenie zdobywała m.in. w Polska Press, Mediach Regionalnych, Money.pl i koncernie Hubert Burda Media.



Reklama