Personalia

Martin Winther odchodzi ze 180heartbeats + Jung v Matt

Z końcem listopada Martin Winther kończy pracę w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Pełnił tam funkcję creative directora.

Zmiany w dziale kreacji podyktowane są nowymi projektami i potrzebami klientów. Martin Winther na razie nie zdradza dalszych planów zawodowych. W branży reklamowej pracuje od dwudziestu lat.

W tym czasie zdobył ponad 100 nagród, m.in. kilkanaście nominacji i dwa srebrne Lwy w Cannes w kategoriach Cyber i Film. W 180heartbeats + Jung v Matt odpowiadał ostatnio za akcję „Niezniszczalna tęcza” dla Ben & Jerry’s (Unilever).

Dostosowujemy strukturę do biznesowych celów reklamodawców, z którymi obecnie rozwijamy współpracę. Zamierzamy zatrudnić m.in. seniorski team. Dołączą do nas także kolejni kreatywni obcokrajowcy w ramach programu talentów i współpracy z zagranicznymi uczelniami. Nie przewidujemy natomiast zatrudnienia na stanowisko, które obecnie zajmuje Martin, choć niezmiernie doceniamy jego dotychczasowe zaangażowanie w pracę agencji. Dziękujemy za wspaniałe cztery lata i życzymy dalszych sukcesów – mówi Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w 180heartbeats + Jung v Matt.

Jak dodaje, w zarządzaniu działem kreacji nadal wspiera go creative director Bartłomiej Walczuk.



Reklama