Personalia

Marta Życińska awansuje w globalnych strukturach firmy Mastercard

1 lipca 2022 r. Marta Życińska objęła stanowisko wiceprezeski ds. globalnego marketingu produktowego i B2B w firmie Mastercard. W szczególności będzie odpowiadała za marketing obszaru współpracy z fintechami, w tym programów „Start Path”, „Engage” i „Fintech Express”, a także usług przedpłaconych (prepaid management service).

Do zespołu Marta Życińska dołączyła 6 lat temu i kierowała działem marketingu w Mastercard Polska. W 2018 r. awansowała na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe. Odpowiadała za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na dwudziestu rynkach.

Pracowała jako dyrektorka biura marketingu w Grupie PZU. Przeprowadziła rebranding i odpowiadała nie tylko za reklamę i media, ale również za wsparcie sprzedaży oraz digital marketing. Wcześniej związana była przez wiele lat z firmą telekomunikacyjną Orange, gdzie kierowała departamentem komunikacji B2C.

Niejednokrotnie zasiadała w kapitule konkursu Effie, w tym Effie Europe i Effie Global. Jest także laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku. Jej kampanie wygrały liczne nagrody Effie, a także Golden Drum i Cannes Lions.

Jest absolwentką marketingu na Brock University w Kanadzie. Ma także dyplom MBA z Wyższej Szkoły Zarządzania i Oxford Brookes University.

  • 1
Marta Życińska

Marta Życińska


 

Reklama