Personalia

Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Jest odpowiedzialna za opracowanie spójnych strategii dotarcia do użytkowników w dotychczasowych i nowych grupach docelowych oraz wsparcie zespołów w efektywnym wdrażaniu zaproponowanych strategii. W nowej roli koordynuje pracę zespołu promocji marki. Podlega Elżbiecie Flasińskiej, dyrektorce marketingu B2C w Grupie Pracuj. 

Marta Ulman ma ponad 12 lat doświadczenia w czołowych agencjach reklamowych i PR działających w Polsce. Przez ostatnich 6 lat była związana z GoldenSubmarine. Jako head of strategy Warsaw odpowiadała za przygotowanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów firmy. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała w agencjach 24/7Communication oraz 38 Content Communication.

W jej portfolio projektów znajdują się kampanie dla takich marek, jak m.in. McDonald’s, Lotte Wedel, Grupa Żywiec, WizzAir, Ikea czy ING. Jest także współautorką podcastu o strategii marketingowej „Mamy na to slajd”. Wykłada na Akademii Leona Koźmińskiego i w Collegium Civitas.

  • 1
Marta Ulman

Marta Ulman – strateg marki Pracuj.pl

 

 

 



Reklama