Personalia

Marta Strzyżewska nową dyrektor działu marketingu i cyfryzacji w Avivie

Stanowisko dyrektora działu marketingu i cyfryzacji w Avivie objęła Marta Strzyżewska. Będzie odpowiadać za komunikację marketingową, zarządzanie marką, cyfryzację oraz strategię, badania i wiedzę o kliencie.

Marta Strzyżewska jest menedżerem z blisko 20-letnim stażem. Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 r. w departamencie marketingu BRE Banku (obecnego mBanku). W latach 2009–2015 pracowała w grupie Generali w Polsce. Jako dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu odpowiadała m.in. za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej firmy oraz przygotowanie pierwszej zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych.

Od 2016 r. była związana z branżą prywatnej opieki medycznej. Początkowo w sieci klinik leczenia niepłodności Invimed (Grupa Medicover) zajmowała się rozwojem biznesu w Polsce i na rynkach zagranicznych. Od 2018 r. jako dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Grupy Lux Med tworzyła strategie i wizerunek marek, kampanie marketingowe off- i online oraz komunikację w social media.

Pracę w Avivie po pięciu latach kończy Iwona Czech, dyrektor działu komunikacji i zarządzania marką. W tym czasie czuwała nad:

  • kampaniami reklamowymi marki, m.in. z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej,
  • akcją „Wiem, czym oddycham” (nagrodzoną brązową statuetką Effie) oraz Aviva Medykom,
  • kampaniami linii produktowych firmy.
  • 1
Marta Strzyżewska

Marta Strzyżewska



Reklama