Personalia

Marta Rybicka awansowała na chief commercial officer w IQS

Na stanowisko chief commercial officer w IQS awansowała Marta Rybicka, która od stycznia br. jest także członkiem zarządu firmy.

Marta Rybicka związana jest z IQS od jedenastu lat. Obecnie do jej kluczowych obowiązków należą:

  • nadzór nad pracą działów badawczych;
  • wspieranie i rozwój kluczowych klientów i segmentu badań syndykatowych.

Rybicka z wykształcenia jest socjologiem. Absolwentka studiów doktoranckich z zakresu zarządzania i finansów. Wcześniej jako menedżer kierowała ilościowo-jakościowym działem badawczym. Nadzorowała projekty realizowane dla klientów z różnych branż, głównie z sektora farmaceutycznego, finansowego oraz FMCG.

Od kilku lat zaangażowana jest w autorskie projekty badawcze realizowane w IQS, m.in.:

  • Świat Młodych,
  • Video Love Story,
  • Game Story.

Wspiera działania społeczne poprzez współpracę badawczą firmy z fundacjami i organizacjami:

  • „Kwiat Kobiecości” w sprawie świadomości działań profilaktycznych w chorobach onkologicznych;
  • „Inspiring Girls Polska” w kwestii aspiracji dziewczynek w Polsce;
  • „Share The Care” w obszarze wspierania idei urlopów rodzicielskich dla ojców.

Wcześniej przez 1,5 roku stanowisko chief commercial officer w IQS zajmował Michał Rogowski. Zdecydował się on kontynuować karierę poza strukturami firmy.

Od 1 czerwca br. zarząd IQS tworzą wyłącznie kobiety.

  • 1
Marta Rybicka awansowała na chief commercial officer w IQS

Marta Rybicka awansowała na chief commercial officer w IQS


 

Reklama