Personalia

Marta Radziak-Kucharska nową szefową działu rozwoju marki Gazeta.pl

Z początkiem sierpnia na czele działu rozwoju marki, odpowiedzialnego m.in. za akcje społeczne portalu Gazeta.pl, stanęła Marta Radziak-Kucharska. Zastąpiła w tej roli Rafała Madajczaka, który od lipca jest redaktorem naczelnym portalu.

Marta Radziak-Kucharska jest związana z portalem Gazeta.pl od 2018 r. Od 2020 r. pracuje w dziale rozwoju marki. Dotychczas odpowiadała w nim za realizację licznych projektów, współpracując z m.in. z redakcjami i organizacjami pozarządowymi. Wcześniej zajmowała się koordynowaniem eventów organizowanych przez Gazeta.pl, m.in. The Best of Moto czy Food Blogger Fest. Przed pracą w Agorze związana była z agencją New Look Advertising.

Do zadań działu, oprócz planowania akcji społecznych, należy także współpraca z partnerskimi organizacjami społecznymi i edukacyjnymi oraz z redakcjami portalu przy tworzeniu specjalnych projektów dziennikarskich. To w dziale rozwoju marki kreowane są ważne społecznie akcje. W tym te na rzecz walki ze zmianami klimatycznymi (np. „Alarm dla klimatu”) czy walki o prawa kobiet (np. „Historia bez Polki”) oraz mniejszości (np. „Bez LGBT+ nie ma Polski”).

  • 1
Marta-Radziak-Kucharska

Marta Radziak-Kucharska. Fot. Mateusz Skwarczek/Agencja Gazeta


 

Reklama