Personalia

Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl

16 lipca do zespołu biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl dołączy Marta Gądek. Obejmie stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy ds. sprzedaży. Będzie zajmować się m.in. połączoną ofertą reklamową magazynów „Gazety Wyborczej” i czasopism Agory, a także wspierać realizację działań dla klientów z obszaru employer brandingu.

Od 2014 r. Marta Gądek pracowała w biurze reklamy wydawnictwa Bauer na stanowisku dyrektora segmentu pism luksusowych. Wcześniej przez wiele lat była związana z Agorą, m.in. jako kierownik sprzedaży „Wysokich Obcasów” i strategic industry manager. Ukończyła studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Szefową biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl pozostaje Joanna Kwas.



Reklama