Personalia

Marta Frączek associate creative directorem Saatchi & Saatchi IS

Marta Frączek awansuje na stanowisko associate creative directora w Saatchi & Saatchi IS. Od początku 2018 r. zajmie się kreatywnym prowadzeniem klientów agencji. Będzie też rozwijać podległe jej teamy kreatywne.

Sama będzie podlegać bezpośrednio Kamilowi Majewskiemu, creative directorowi Saatchi & Saatchi IS.

Z branżą reklamową związana jest od 2008 r. Od pięciu lat pracuje w Saatchi & Saatchi IS. Jako członek teamów kreatywnych współtworzyła wielokanałowe, zintegrowane kampanie reklamowe dla takich klientów jak Carrefour, Milka, Alivia, Gillette Venus, Old Spice, Microsoft, BPH czy Somersby.

Ma na koncie nagrody w konkursach KTR, Effie, Innovation Ad, Mixx Awards, YC Cannes. Trzy razy z rzędu wygrała YC i JC Eurobest. Jako jedyna Polka wzięła udział w programie „See It, Be It” w Cannes, którego zadaniem jest promowanie młodych, kreatywnych kobiet.

Jest także członkiem zarządu KTR i należy do kapituły Papaya Young Directors. W 2016 r. wygrała nagrodę Polskiej Akademii Fonograficznej Fryderyk za teledysk roku, w kolejnym zdobyła nominację.



Reklama