Personalia

Marta Błaszkiewicz: z GroupM do agencji Mido

Stanowisko digital director w agencji mediowej Mido (Chapter2) obejmuje Marta Błaszkiewicz. Przez ostatnie 9 lat pracowała w GroupM.

Wykazując szczególne zamiłowanie do kampanii e-commerce oraz promocji aplikacji mobilnych, Marta Błaszkiewicz osiągała wyśrubowane rezultaty w ramach kampanii performance i wizerunkowych. Obszary jej doświadczenia obejmują sklepy online/offline, kategorię dom i ogród, bankowość, żywność FMCG oraz motoryzację. Ponadto zajmowała się zarządzaniem projektami i zespołem, a także prowadzeniem prezentacji i szkoleń. Brała udział w tworzeniu polskiego oddziału Hubu GroupM Nexus, obsługującego zagraniczne agencje WPP.

W pracy ceni sobie rozwój, jakość oraz współpracę z ludźmi. Jej pasją jest przystępne przekazywanie danych za pomocą obrazu. Tworzenie prezentacji stanowi dla niej relaksujące zajęcie. Poza pracą jest miłośniczką gier planszowych, fabularnych i wideo, fanką eksperymentów kulinarnych i nowych doświadczeń. W ostatnich latach uwielbia żeglować po ciepłych wodach i uczyć się tańców latynoamerykańskich.

  • 1
Marta Błaszkiewicz

Marta Błaszkiewicz – digital director w agencji Mido



Reklama