Marta Bełza pokieruje działem public affairs w 38Content Communication
Z początkiem października do agencji 38Content Communication dołączyła Marta Bełza. Będzie zarządzać projektami z obszaru budowania relacji korporacyjnych i instytucjonalnych, nadzorować pracę ekspertów odpowiedzialnych za zarządzanie kryzysowe, a także odpowiadać za rozwój kompetencji zespołu.
Agencja 38Content Communication będzie rozbudowywać dział public affairs oraz rozwijać usługi z zakresu zarządzania kryzysowego. Procesem tym pokieruje Marta Bełza, która objęła stanowisko affairs & crisis director. To jednocześnie jej powrót do 38CC po kilku latach. Wcześniej zarządzała projektami korporacyjnymi jako manager i group account manager.
– Bardzo się cieszę, że wracam do agencji, która jest mi dobrze znana, a jednocześnie w ostatnich latach przeszła imponujący rozwój – mówi Marta Bełza. – Funkcjonujemy w rzeczywistości, w której wiele branż jest przeregulowanych. Konieczność implementacji kolejnych dyrektyw i przepisów krajowych stanowi poważne wyzwanie. Realnie przekłada się ono na kondycję biznesu. Dlatego tak istotny jest dialog z interesariuszami publicznymi i otoczeniem społecznym. Pozwala firmom skutecznie prezentować swoją perspektywę i argumenty w kwestiach, które mają bezpośredni wpływ na codzienne funkcjonowanie, zatrudnienie czy możliwości rozwojowe.
Marta Bełza rozpoczęła karierę zawodową jako dziennikarka w „Gazecie Wyborczej” w Olsztynie. Pełniła funkcję rzeczniczki prasowej oraz szefowej działu marketingu i komunikacji w grupie medycznej Scanmed. Zarządzała też działami komunikacji korporacyjnej w agencjach PR. Specjalizuje się w kompleksowym zarządzaniu kryzysami:
- od tworzenia kompleksowych polityk kryzysowych,
- przez prowadzenie szkoleń w formie symulacji,
- po doradztwo strategiczne, reprezentowanie firm w mediach oraz budowanie relacji z interesariuszami publicznymi.
– Dynamiczne otoczenie biznesowe sprawia, że w ostatnich latach rola public relations znacząco się zmieniła. To już nie tylko działania koncentrujące się na tworzeniu wizerunku, ale strategiczne narzędzie rozwijania trwałych relacji z interesariuszami i instytucjami. W świecie złożonych regulacji kluczowe jest transparentne i odpowiedzialne komunikowanie polityki firmy. Wzmacnia ono zaufanie do organizacji i buduje jej wiarygodność – ocenia Katarzyna Życińska, CEO 38Content Communication. – Uważamy, że to perspektywiczny kierunek. Dlatego nieustannie rozwijamy kompetencje naszego zespołu, aby skutecznie odpowiadać na bieżące potrzeby klientów.

