Personalia

Mariusz Ryciak wicedyrektorem marketingu Oshee

Mariusz Ryciak awansował w strukturach wewnętrznych Oshee. Z początkiem listopada objął stanowisko wicedyrektora marketingu. Dotychczas pełnił funkcję szefa marki.

Jako wicedyrektor działu marketingu będzie odpowiedzialny za komunikację marketingową wszystkich marek z portfolio firmy. Są to: Oshee, Kinga Pienińska i Combu.

Z firmą związany jest od 2017 r. Wcześniej m.in. przez lata pracował w branży reklamowej oraz na rynku mediów. Karierę zawodową rozpoczynał w Radiu Zet, następnie kierował działem sponsoringu w PTC. Był również szefem promocji sieci radiowych – Super FM i Ad.point.

W 2004 r. wdrażał strategię wprowadzenia na rynek nowej stacji telewizyjnej Podróże TV. Współtworzył agencje reklamowe Blue Angels i Brand New Heaven. Doradzał m.in. takim markom jak North Fish, Almar, Żabka, Wojas, Grupa Radiowa Agory, Bakalland, FoodCare, Polfarma czy Pfizer. Jest współtwórcą i członkiem kapituły konkursu Dyrektor Marketingu Roku oraz jurorem Effie Polska.



Reklama