Personalia

Mariusz Mistewicz został szefem departamentu promocji NBP

Mariusz Mistewicz awansował na stanowisko dyrektora departamentu promocji w Narodowym Banku Polskim. Z NBP związany jest od maja 2021 r. Wcześniej pracował w Domino’s Pizza, Play i British-American Tobacco.

Mistewicz od dwudziestu lat kieruje zespołami marketingowymi. W NBP od października ubr. pełnił obowiązki dyrektora departamentu promocji.

Wcześniej prowadził własną firmę marketingową w Londynie, której jednym z klientów była Ultimate Fighting Championship, UFC – amerykańska organizacja mieszanych sztuk walki (MMA). Jako szef marketingu wprowadził do Polski i tworzył strategię marketingową Domino’s Pizza. Zarządzał też multimediami i marketingowymi działaniami contentowymi w sieci Play. Był managerem digital marketingu British-American Tobacco i Pernod Ricard Wyborowa oraz general managerem w Union Hand-Roasted Coffee. Jest absolwentem zarządzania i marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Departament promocji powstał obok departamentu komunikacji z podzielenia departamentu komunikacji i promocji w styczniu 2021 r. Departament wykonuje zadania związane z prowadzeniem działalności promocyjnej Narodowego Banku Polskiego. Ponadto do jego zadań należy m.in.:

  • promocja monet, banknotów i numizmatów przeznaczonych na cele kolekcjonerskie oraz monet okolicznościowych, we współpracy z Departamentem Emisyjno-Skarbcowym,
  • przygotowywanie założeń Dni Otwartych oraz innych wydarzeń promocyjnych w NBP,
  • prowadzenie serwisu Obserwator Finansowy.

 

  • 1
Mariusz Mistewicz dyrektorem departamentu promocji NBP

Mariusz Mistewicz został szefem departamentu promocji NBP

 



Reklama