Personalia

Mariusz Mistewicz zastępcą dyrektora departamentu promocji w NBP

Zastępcą dyrektora departamentu promocji w Narodowym Banku Polskim został Mariusz Mistewicz. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu i biznesie.

Mariusz Mistewicz prowadził własną firmę marketingową w Londynie. Wcześniej jako szef marketingu wprowadził Domino’s Pizza na polski rynek. Zarządzał też multimediami i marketingowymi działaniami contentowymi w sieci Play. Piastował również menedżerskie stanowiska w digital marketingu British-American Tobacco i Pernod Ricard Wyborowa. Jest absolwentem zarządzania i marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Departament promocji powstał obok departamentu komunikacji z podzielenia departamentu komunikacji i promocji w styczniu 2021 r. Do zadań departamentu promocji należy opracowywanie koncepcji i realizacja akcji promocyjnych wspierających działalność NBP, w tym związanych z promocją Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira S. Skrzypka oraz przygotowaniem założeń Dni Otwartych. Departament zajmuje się również obsługą redakcji wydawnictwa „Bank i Kredyt” i prowadzeniem serwisu Obserwator Finansowy.

  • 1
Mariusz Mistewicz

Mariusz Mistewicz


 

Reklama