Personalia

Mariola Kucharska dyrektorem e-commerce w Ringier Axel Springer Polska

Z początkiem lipca Mariola Kucharska objęła stanowisko dyrektora e-commerce w Ringier Axel Springer Polska. Mateusz Łukianiuk pełniący tę funkcję od maja 2019 r. rozstaje się z firmą.

Mariola Kucharska będzie odpowiedzialna za zarządzanie operacyjne oraz kreowanie wizji rozwoju kanału e-commerce. Będzie też zarządzać następującymi zespołami w obszarze e-commerce:

  • Skąpiec,
  • Opineo,
  • Moneteasy,
  • Lamoda,
  • Content Comerce.

Jej obszary odpowiedzialności to:

  • określanie strategii i celów biznesowych,
  • monitoring i analiza efektów prowadzonych działań,
  • wdrażanie nowych rozwiązań dla podnoszenia efektywności platformy e-commerce,
  • bieżąca analiza rynku, konkurencji i trendów w obszarze e-commerce.

Będzie podlegać bezpośrednio Jovanowi Proticowi, COO i członkowi zarządu Ringier Axel Springer Polska. Ma 12-letnie doświadczenie w budowaniu oraz skalowaniu biznesów internetowych zarówno w strukturach start-upowych, jak i korporacyjnych. Zdobyła je w największych podmiotach mediowych w Polsce. Przez ostatnie 3 lata pracowała w Agorze. Jako dyrektor ds. rozwoju biznesu e-commerce czuwała nad wdrożeniem strategii, stworzeniem nowych produktów oraz ich monetyzacją.

W latach 2015–2018 zajmowała się rozwojem produktowo-biznesowym serwisów z portfolio Wirtualnej Polski (lifestyle, zdrowie i parenting, rozrywka). Wcześniej przez 6 lat pracowała w Grupie NextWeb Media na stanowisku dyrektora operacyjnego. Uczestniczyła w budowaniu oraz monetyzacji kilku start-upów internetowych (m.in. abcZdrowie.pl, Parenting.pl).

  • 1
Mariola Kucharska

Mariola Kucharska


 

Reklama