Personalia

Maria Gajewska nową creative director w Warsaw Creatives

W czerwcu do Warsaw Creatives jako creative director dołączyła Maria Gajewska. Ma wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej – tworzyła kampanie zintegrowane, strategie social media, influencer marketing oraz komunikację omnichannel.

Ostatnio Maria Gajewska związana była z agencją Stor9_, zajmującą się rozwiązaniami strategicznymi, kreatywnymi oraz influencer marketingiem dla osób publicznych i marek. Do głównych klientów agencji należeli:

  • piłkarz Robert Lewandowski;
  • businesswoman oraz trenerka personalna Anna Lewandowska;
  • aktorka Małgorzata Kożuchowska;
  • profesjonalny tenisista Hubert Hurkacz.

Agencja zrealizowała również projekty dla takich marek jak Huawei, Sephora, Bon Prix, Cybex, Nespresso, Foods by Ann, RL9 Coffee, Levann Suplements.

We wcześniejszych latach Gajewska była dyrektor kreatywną w digitalowej agencji LiqudThread należącej do grupy Publicis. Głównymi jej klientami byli: T-Mobile, Coca Cola Polska, Prince Polo, Milka, Deichmann, Frisco, Bakalland.

Prace Marii Gajewskiej i zespołu były wielokrotnie nagradzane na festiwalach w Polsce i za granicą (KTR, Innovation, Golden Drum, Mixx Awards, Kampania Społeczna Roku, Effie Awards). W tym roku przewodniczyła w jury w kategorii Film/Print w konkursie kreatywnym Young Creatives Cannes. Zasiadła także w jury konkursu Papaya Young Creators w kategorii Branded Stories.

W Warsaw Creatives nowa creative director zajmie się rozwojem działu i tworzeniem rozwiązań kreatywnych dla klientów firmy. Ostatni projekt jej i działu kreatywnego to stworzenie koncepcji dla marki Reserved we współpracy z hiszpańską influencerką Blancą Miró.

  • 1
Maria Gajewska dyrektorem kreatywnym w agencji Warsaw Creatives

Maria Gajewska nową creative director w Warsaw Creatives



Reklama