Marek Kozłowski brand directorem w XTB - Marketing przy Kawie

Personalia

XTB wzmacnia dział marketingu. Marek Kozłowski dołączył jako brand director

XTB, globalny fintech oferujący aplikację inwestycyjną, wzmacnia dział marketingu. Do zespołu dołączył Marek Kozłowski, który objął nowe stanowisko brand directora. W tej roli będzie odpowiadał za zarządzanie marką XTB na globalnych rynkach.

Marek Kozłowski to doświadczony lider w obszarze marketingu i komunikacji. Przez ponad 7 lat pracował w PKO Banku Polskim. Zaczynał jako dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej, aby później objąć funkcję dyrektora Departamentu Marketingu. Wraz z zespołem odpowiadał m.in. za:

  • tworzenie materiałów reklamowych,
  • planowanie i zakup mediów,
  • identyfikację wizualną marki,
  • badania marketingowe,
  • merchandising.

Współtworzył i realizował plan komunikacji wspierający cele biznesowe banku, w tym związane z opracowaniem i realizacją strategii na lata 2023–2025.

Naszą niezmienną ambicją jest nieustanny rozwój. Doskonale wiemy, że do jego realizacji niezbędne jest zatrudnianie najlepszych osób. Bogate doświadczenie Marka w obszarze budowania strategii marketingowej oraz zarządzania dużą marką doskonale wpisuje się w ambitne plany XTB na kolejne lata. Przez wiele lat zajmował się komunikacją marketingową dla największego uniwersalnego banku w kraju. Liczę, że jego umiejętności i praktyka rynkowa w tym obszarze przełożą się na wzmocnienie wizerunku XTB – powiedział Szymon Szymański, chief growth officer w XTB.

Marek Kozłowski ma również bogate doświadczenie w pracy po stronie agencji. W Tribal DDB i Os3 współtworzył kampanie dla wielu znanych marek, w tym McDonald’s, Lipton, Tyskie, BMW, ING oraz CCC.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama