XTB wzmacnia dział marketingu. Marek Kozłowski dołączył jako brand director
XTB, globalny fintech oferujący aplikację inwestycyjną, wzmacnia dział marketingu. Do zespołu dołączył Marek Kozłowski, który objął nowe stanowisko brand directora. W tej roli będzie odpowiadał za zarządzanie marką XTB na globalnych rynkach.
Marek Kozłowski to doświadczony lider w obszarze marketingu i komunikacji. Przez ponad 7 lat pracował w PKO Banku Polskim. Zaczynał jako dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej, aby później objąć funkcję dyrektora Departamentu Marketingu. Wraz z zespołem odpowiadał m.in. za:
- tworzenie materiałów reklamowych,
- planowanie i zakup mediów,
- identyfikację wizualną marki,
- badania marketingowe,
- merchandising.
Współtworzył i realizował plan komunikacji wspierający cele biznesowe banku, w tym związane z opracowaniem i realizacją strategii na lata 2023–2025.
– Naszą niezmienną ambicją jest nieustanny rozwój. Doskonale wiemy, że do jego realizacji niezbędne jest zatrudnianie najlepszych osób. Bogate doświadczenie Marka w obszarze budowania strategii marketingowej oraz zarządzania dużą marką doskonale wpisuje się w ambitne plany XTB na kolejne lata. Przez wiele lat zajmował się komunikacją marketingową dla największego uniwersalnego banku w kraju. Liczę, że jego umiejętności i praktyka rynkowa w tym obszarze przełożą się na wzmocnienie wizerunku XTB – powiedział Szymon Szymański, chief growth officer w XTB.
Marek Kozłowski ma również bogate doświadczenie w pracy po stronie agencji. W Tribal DDB i Os3 współtworzył kampanie dla wielu znanych marek, w tym McDonald’s, Lipton, Tyskie, BMW, ING oraz CCC.