Personalia

Marek Gargała odchodzi z Publicis Groupe

Marek Gargała, dotychczasowy członek zarządu Publicis Groupe Polska i szef creative practice, którą tworzą agencje Leo Burnett, LiquidThread, Publicis Worldwide oraz Saatchi & Saatchi, odchodzi z firmy. Jego stanowisko nie zostanie obsadzone.

Po odejściu Marka Gargały szefowie poszczególnych agencji kreatywnych

  • Hanna Jackowska (Leo Burnett),
  • Kamila Roszkowska i Dagmara Gadomska (Publicis Worldwide),
  • Ewa Wolska-Rzewuska (Saatchi & Saatchi),
  • Łukasz Borek (LiquidThread)

będą podlegali bezpośrednio Piotrowi Piętce, CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich. Analogicznie jak ma to miejsce w przypadku agencji mediowych (Spark Foundry, Starcom, Zenith i Performics).

Kreacja ma dla nas fundamentalne znaczenie, gdy myślimy o naszej misji budowania biznesu klientów poprzez poprawianie doświadczeń ludzi z markami. Nasze agencje kreatywne stale udowadniają, że oprócz doskonałego zrozumienia potrzeb marek i zachowań konsumentów, co znajduje odzwierciedlenie w dogłębnie przemyślanych strategiach, mają ogromny potencjał twórczy i potrafią go przełożyć na perfekcyjne egzekucje. Sukcesy Publicis Groupe w obszarze creative w ostatnich latach, wygrane w kilkudziesięciu wymagających przetargach, nagrody w najważniejszych konkursach, a przede wszystkim zadowolenie i rozwój biznesu klientów, to w dużej mierze zasługa Marka Gargały, który czuwał nad rozwojem creative od momentu wdrożenia w Polsce modelu Power of One. Za ten wkład w budowanie naszej organizacji i ogromną pasję kreatywną, którą realizował od początku działalności agencji Publicis Worldwide, chciałbym mu serdecznie podziękować i życzyć powodzenia – mówi Piotr Piętka.

Marek Gargała pełnił funkcję dyrektora operacyjnego zasobów kreatywnych Publicis Groupe w Polsce od stycznia 2019 r. Od 2017 r. odpowiadał także za powstanie i rozwój marki produkcyjnej Prodigious. Z organizacją jest związany od 1999 r., kiedy dołączył do agencji Publicis Poland. W 2001 r. został jej szefem, a w połowie 2017 r. objął też nowo utworzone stanowisko chief operations officera w strukturze Publicis Communications obejmującej marki Arc, Leo Burnett, MSL Group, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide oraz Saatchi & Saatchi.

Zmiany w obszarze creative Publicis Groupe Polska wejdą w życie na początku maja 2021 r.

  • 1
Marek Gargała

Marek Gargała


 

Reklama