Personalia

Marcin Mroczek, dyrektor kreatywny, odchodzi z Havas Warsaw

Dyrektor kreatywny agencji Havas Warsaw należącej do Havas Creative Group, Marcin Mroczek z końcem lipca rozstaje się z firmą.

Marcin Mroczek dołączył do zespołu Havas Warsaw w 2017 r. Ostatnio zarządzał 24-osobowym teamem kreatywnym obsługującym takich klientów i marki, jak Canal+, Lotos, Huawei, Orange, Ferrero czy Reckitt Benckiser. Wcześniej był związany m.in. z agencjami Ogilvy & Mather, Scholz & Friends Warszawa, 303, Team One i G7. Współodpowiadał za przygotowanie kampanii reklamowych dla m.in. Polkomtela, Polskiej Telefonii Cyfrowej i Orange Polska, a także dla marek Ikea, Tymbark, Frito Lay, Citroen, Peugeot czy Nestea. Za swoje prace był wielokrotnie nagradzany w konkursach KTR i Effie.

– Mamy obecnie do czynienia ze szczególną sytuacją rynkową. Wszyscy zmagamy się ze skutkami pandemii i nie wiemy, co wydarzy się jesienią. Po wspólnych konsultacjach z kluczowymi osobami w agencji zdecydowałam, że na ten moment zarządzanie kreacją obejmą: Mikołaj Pawlak, senior copywriter oraz Magdalena Marek, senior digital creative.

Wierzę, że mając do dyspozycji tak sprawny i twórczy dział kreacji, jakim dysponuje obecnie Havas, jesteśmy świetnie przygotowani do wyzwań, które postawi przed nami rynek. Jednocześnie chciałam gorąco podziękować Marcinowi za jego ogromne zaangażowanie w budowanie Havas. Bez niego wiele rzeczy by się nie udało. Życzę mu samych sukcesów i zawsze będę mu kibicować – powiedziała Dorota Mazur, prezes Havas Creative Group.

– Trzy lata mojej pracy w Havas to najbardziej interesujący i rozwijający, ale też najbardziej intensywny okres w moim życiu zawodowym. Przy wsparciu Doroty udało mi się zbudować kompletny dział kreacji, gotowy na wszelkie wyzwania kreatywne. Wiele nam się udało, wygraliśmy duże i ważne przetargi, powstało kilka solidnych platform komunikacji. Ale co najważniejsze – Havas umocnił swoją pozycję na rynku reklamy – podsumował Marcin Mroczek.

– W najbliższym czasie zamierzam skupić się na pracy koncepcyjnej w niewielkiej strukturze, a zwłaszcza na pracy w teamie kreatywnym, której przyznam ostatnio brakowało mi najbardziej – dodał.

  • 1
Marcin Mroczek, dyrektor kreatywny, odchodzi z Havas Warsaw

Marcin Mroczek

 

 



Reklama