Marcin Habzda, T. Miśkiewicz: awans w TP Vision - Marketing przy Kawie

Personalia

Marcin Habzda i Tomasz Miśkiewicz awansują w strukturach TP Vision

Polski oddział TP Vision – właściciela marki Philips TV & Sound rozszerza działalność o rynek czeski i słowacki. Będzie odpowiadał za obszar TV & Sound w ramach nowo utworzonego klastra w tej części Europy. Jednocześnie w strukturach grupy awansują polscy menedżerowie. Marcin Habzda – dotychczasowy dyrektor generalny TP Vision w Polsce objął funkcję dyrektora zarządzającego regionu. Tomasz Miśkiewicz – dotychczasowy marketing manager na rynek polski – został dyrektorem marketingu na Polskę, Czechy i Słowację.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja



Reklama