Personalia

Marcin Gotowiec szefem brand health trackingu w Ipsos Polska

Na czele działu zajmującego się brand health trackingiem w Ipsos Polska stanął Marcin Gotowiec. W swojej roli na co dzień będzie doradzał klientom w zakresie potencjału ich marek, a także nadzorował oraz usprawniał polskie i międzynarodowe pomiary trackingowe.

Marcin Gotowiec jest socjologiem. Specjalizuje się w badaniach kondycji marki, ewaluacji działań reklamowych oraz projektach trackingowych. Przez 10 lat związany był z domem mediowym Wavemaker (dawniej MEC). Ostatnio zarządzał tam zespołem badań marketingowych. Odpowiadał za realizację projektów dla kluczowych klientów agencji, a także czuwał nad rozwojem narzędzi i nowych produktów badawczych. Prelegent Forum IAB oraz zwycięzca Young Creatives, konkursu strategicznego realizowanego przez SAR.

Bardzo cieszę się, że po dziesięciu latach wracam do pracy w agencji badawczej i że jest to właśnie Ipsos. Wiem, że pokieruję tu świetnym i doświadczonym zespołem. Takim, który korzysta na co dzień z międzynarodowych metodologii i technologii wypracowanych przez nasze globalne struktury. Jednocześnie wierzę, że znajdę pola do dalszych usprawnień procesów, aby jeszcze lepiej doradzać naszym klientom – mówi nowy szef brand health trackingu.

W Ipsos Polska Gotowiec będzie zarządzał jednym z kluczowych i największych zespołów. Zajmuje się on monitorowaniem kondycji marek w Polsce i za granicą. Jako brand health tracking team manager będzie doradzał klientom w zakresie działań związanych z wizerunkiem i potencjałem ich marek. Wszystko to na podstawie danych, ze szczególnym uwzględnieniem trackingów, a także z wykorzystaniem swojej wiedzy mediowej.

Marcin z jednej strony ma gruntowne wykształcenie socjologa i badacza rynku. Z drugiej strony przynosi do nas wieloletnie doświadczenie z domu mediowego. To część większej tendencji, w ramach której świat badawczy zdecydowanie otwiera się na nowe perspektywy analityczno-doradcze. Jestem przekonana, że synergia, którą przynosi Marcin, da naszym trackingom wartość dodaną, pozwalającą nam jeszcze lepiej dbać o kondycję marek naszych klientów – komentuje Anna Karczmarczuk, prezeska Ipsos Polska.

  • 1

Marcin Gotowiec w Ipsos Polska



Reklama