12.11.2015Marcin Borowiec w Grupie Adweb TweetDo Grupy Adweb dołączył Marcin Borowiec. Objął stanowisko account directora.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
12.11.2015Łukasz Piekut objął stanowisko social media directora w They.plDo zespołu agencji They.pl dołączył Łukasz Piekut. Objął stanowisko social media directora i pokieruje nową marką – Lyrebird. 0 0 0
10.11.2015Joanna Pędzińska dyrektorem ds. komunikacji z klientem w Nationale-NederlandenZ początkiem listopada do departamentu marketingu w Nationale-Nederlanden dołączyła Joanna Pędzińska. Przez najbliższy rok będzie sprawować funkcję dyrektora ds. komunikacji z klientem. Zastąpi na tym stanowisku Martę Maszewską-Danielewicz, która rozpoczęła roczny projekt w ramach zagranicznych struktur firmy. 0 0 0
9.11.2015Paweł Ostrowski szefem działu BTL w Lowe WarsawAgencja Lowe Warsaw (Mullen Lowe Group) rozbudowuje dział usług BTL i shopper marketingu. Na jego czele stanął Paweł Ostrowski, obejmując stanowisko head of BTL. 0 0 0
6.11.2015Wincenty Kokot dyrektorem działu rozwoju biznesu w GoldenSubmarineWincenty Kokot awansował w agencji GoldenSubmarine. Objął stanowisko business development directora. 0 0 0
5.11.2015Marta Konopka dyrektorem marketingu PKO BP1 grudnia Marta Konopka, dotychczasowa dyrektor biura zarządzania marką, obejmie funkcję szefa marketingu PKO Banku Polskiego. Zastąpi Tomasza Marszałła, który kończy pracę w banku i przechodzi do Grupy TVN. 0 0 0
4.11.2015Łukasz Wiśniewski dyrektorem ds. mediów i produktu w K2 MediaDo zespołu agencji K2 Media, działającej w ramach Grupy K2, dołączył Łukasz Wiśniewski. Objął stanowisko dyrektora ds. mediów i produktu. Zajmie się współpracą z zespołami eksperckimi i rozwojem usług firmy. 0 0 0