Marcel Płoszczyński dołącza do agencji Ro
Do agencji Ro (daw. Remarkable Ones) dołączył Marcel Płoszczyński, ekspert w zarządzaniu komunikacją w branży technologicznej. Wybór ten jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii agencji.
Marcel Płoszczyński wnosi do Ro ponad 15 lat doświadczenia w public relations. Zdobył je w pracy dla globalnych firm technologicznych, start-upów i platform e-commerce. Od 2019 r. rozwijał agencję PR Lightbe, specjalizującą się w obsłudze firm technologicznych. Realizował projekty dla marek takich jak Oracle, Uber, IDC, Cloud Technologies, SI Consulting, Nethansa czy DSR SA. Łączył przy tym strategiczne doradztwo ze skuteczną realizacją działań.
– Przejście do Ro to ważny krok w mojej karierze. Wnoszę ze sobą cenne doświadczenia z obsługi klientów z sektora B2B. Jednocześnie cieszę się z możliwości prowadzenia projektów dla marek z segmentu consumer electronics. Jestem przekonany, że nasza wzajemna współpraca i wymiana wiedzy z tak kompetentnym zespołem przełożą się na znakomite rezultaty – mówi Marcel Płoszczyński.
Ro konsekwentnie inwestuje w specjalistów o silnych kompetencjach strategicznych i z bogatym portfolio osiągnięć. Obecność Płoszczyńskiego w zespole wzmocni technologiczne DNA firmy.
– Stawiamy na ludzi, którzy rozumieją złożoność rynku medialnego i potrafią łączyć strategiczne podejście z kreatywnością. Doświadczenie Marcela w pracy dla wymagających klientów technologicznych to dla nas ogromna wartość. Jesteśmy przekonani, że wniesie on świeże spojrzenie i energię, które przełożą się na sukces naszych klientów – komentuje Krystian Cieślak, CEO agencji Ro.

