Marcel Płoszczyński dołącza do agencji Ro - Marketing przy Kawie

Personalia

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji Ro

Do agencji Ro (daw. Remarkable Ones) dołączył Marcel Płoszczyński, ekspert w zarządzaniu komunikacją w branży technologicznej. Wybór ten jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii agencji.

Marcel Płoszczyński wnosi do Ro ponad 15 lat doświadczenia w public relations. Zdobył je w pracy dla globalnych firm technologicznych, start-upów i platform e-commerce. Od 2019 r. rozwijał agencję PR Lightbe, specjalizującą się w obsłudze firm technologicznych. Realizował projekty dla marek takich jak Oracle, Uber, IDC, Cloud Technologies, SI Consulting, Nethansa czy DSR SA. Łączył przy tym strategiczne doradztwo ze skuteczną realizacją działań.

Przejście do Ro to ważny krok w mojej karierze. Wnoszę ze sobą cenne doświadczenia z obsługi klientów z sektora B2B. Jednocześnie cieszę się z możliwości prowadzenia projektów dla marek z segmentu consumer electronics. Jestem przekonany, że nasza wzajemna współpraca i wymiana wiedzy z tak kompetentnym zespołem przełożą się na znakomite rezultaty – mówi Marcel Płoszczyński.

Ro konsekwentnie inwestuje w specjalistów o silnych kompetencjach strategicznych i z bogatym portfolio osiągnięć. Obecność Płoszczyńskiego w zespole wzmocni technologiczne DNA firmy.

Stawiamy na ludzi, którzy rozumieją złożoność rynku medialnego i potrafią łączyć strategiczne podejście z kreatywnością. Doświadczenie Marcela w pracy dla wymagających klientów technologicznych to dla nas ogromna wartość. Jesteśmy przekonani, że wniesie on świeże spojrzenie i energię, które przełożą się na sukces naszych klientów – komentuje Krystian Cieślak, CEO agencji Ro.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama